S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Zboží v AKCI

Tento týden za 27 960 Kč
skladem
běžná cena 599 Kč
Tento týden za 579 Kč
skladem
běžná cena 16 686 Kč
Tento týden za 15 790 Kč
skladem

Nejprodávanější

Tento týden za 1 390 Kč
skladem
Tento týden za 20 512 Kč
skladem
Tento týden za 15 075 Kč
skladem

Dopravní podmínky
 

Dodací podmínky

    • Veškeré ucelené keramické komínové sestavy jsou dodávány ZDARMA po celé ČR.
    • Zboží je zabaleno i pro venkovní uskladnění.
    • Palety jsou ZDARMA a nemusíte je vracet.
    • Dodání je do 3-5 pracovních dnů od objednání, platí pro skladové zboží.
    • Dodání zboží na objednávku je 7-30 dnů, termín bude potvrzen obchodním oddělením.

  • V případě Vašeho vytvoření a zaslání objednávky o víkendu nebo ve svátek běží tato lhůta od nejbližšího pracovního dne.
  • U platby převodem běží lhůta od připsaní platby na náš účet.    
  • Komínové systémy dodáváme pouze v pracovních dnech.
  • Cena dopravy neucelených dílů komínů se odvíjí od hodnoty Vašeho nákupu v Kč  a hmotnosti objednávky. 

Po vložení do košíku se částka za dopravu vždy zobrazí, máte tedy možnost před jejím odesláním znát její výši. 

 

POZOR: Dopravné balíkem nelze použít na křehké věci, tedy tvárnice, vložky, krycí desku apod. Balíkem lze posílat pouze redukce, stříšky, kouřovinu apod. 

 

Co se děje s Vaší objednávkou po jejím odeslání?

  • Po odeslání objednávky obdržíte na  Vámi zadaný e-mail automatické potvrzení o objednaném zboží s celkovou cenou, která je konečná.
  • Poté objednávka putuje na naše expediční oddělení, kde se pro Vás začíná balit.
  • V případě, že by část objednávky nebyla dostupná, budeme Vás  o tom informovat.

 

 

Co se děje s Vaší objednávkou, než ji odešleme?

  • Obecně platí:

    • V den naložení zásilky na našem skladu obdržíte od nás email o předání zásilky dopravci.
    • V ten samý den obdržíte email i od dopravce, v němž je uvedené číslo zásilky a předpokládané datum dodání.
    • Stav zásilky je možné sledovat zde (platí pouze pro dopravce Raben): https://oftc.myraben.com/index.html
    • Dopravce je možné kontaktovat na infolince tel. číslo 777 123 819.
    • Dodání je u 98 % zásilek následující pracovní den.
    • S ohledem na rozměrnost zásilky neumíme garantovat dodání přesně na čas, doprava paletových zásilek je na plánování náročná. Je nutné si na dodání zásilky vyčlenit den.
    • Ráno v den dodání obdržíte od řidiče SMS s informací, že Vaši zásilku naložil na rozvoz. V SMS zprávě je i telefonní kontakt na řidiče.

     

     Pro úspěšné dodání Vaší zásilky se snažíme dělat maximum, ale přeci jen se jedná o paletovou přepravu a na to je třeba brát ohled.

Většina našich dopravců je vybavena hydraulickým čelem. Řidič tedy zásilku skládá paletovým vozíkem na zpevněnou plochu a zůstane na paletách na místě vykládky. Tato služba je nad rámec  dopravy zdarma a není tedy nárokovatelná. POZOR: Pro úspěšné doručení zásilky je třeba zajistit dodržení dopravních podmínek.

 

 

MWI5NWI1N